بانک ایده

استفاده از انتقال تصویربرداری مهدکودک‌ها ، خانه سالمندان و …

بی شک پدر و مادر ها بزرگ ترین دغدغه شان هنگامی که فرزند خود را در مهد کودک گذاشته اند این است که حال فرزندشان خوب است ؟ رفتار خوبی با وی می شود؟ یا حتی اگر دلشان برای فرزندشان تنگ شده بتوانند او را ببینند. همین نیاز برای فرزندانی که پدر و مادرهایشان به دلائلی در آسایشگاه هستند هم وجود دارد. بی شک مهدکودک یا آسایشگاهی که به این نیاز مشتری ها پاسخ دهد ، کاملاً متمایز شده و مشتری های بسیاری خواهد داشت.

برای این کار کافی است در محل مربوطه دوربین نصب کنید ، یک یا دو اتاق مورد نظر را که قرار است بچه ها یا افراد مورد نظر در ساعات خاصی آنجا باشند را هم مجهز به دوربین کرده و یک کاربر با نام Guest  یا مهمان ایجاد کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهید.

در این صورت پدر و مادر بر روی گوشی همراه یا از طریق PC امکان دیدن فرزند خود را پیدا خواهند کرد و به مهد کودک فرزند خود اعتماد بیشتری خواهند داشت. البته این ایده را می توان به طرق مختلف و براساس نیاز مشتریان با کمی تغییرات به طرق مختلف پیاده سازی نمود. بعضی از مشتریان علاقه مند هستند در قسمتی از سایت خود، دیدن محیط به صورت آنلاین را اضافه کنند ، یا در ساعاتی خاص امکان دیدن تصاویر را به دیگران بدهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *