بانک ایده

استفاده از سیستم های صدای دو طرفه

بسیاری همکاران از میکروفون در کنار دوربین جهت صدابرداری از محیط استفاده می کنند. ولی بسیاری از همکاران از امکانات صدای دو طرفه ای که در دوربینهای IP یا دستگاه های DVR برند Photon  وجود دارد استفاده نمی کنند. این قابلیت باعث می گردد که علاوه بر انتقال صدا از طرف محیط دوربین به سمت کسی که در حال مشاهده تصاویر است ، فرد مشاهده کننده نیز بتواند با محیط دوربین یا دستگاه DVR  یا هر کجای دیگر که بلندگو در آنجا نصب شده باشد ارتباط صوتی داشته و صدایش در محیط پخش شود.

مثلاً فرض کنید رئیس کارخانه در حال دیدن تصاویر با موبایل است و در خط تولید مشکلی می بیند. می تواند در همان لحظه ، با همان نرم افزار نصب شده برروی تلفن همراه تذکر داده و صدای او را از طریق بلندگوی داخل سالن تولید پخش شده و پرسنل را آگاه نماید. یا می توان ویدئو کنفرانس های صوتی تصویری ایجاد کرد. چرا که معمولاً از طریق تلفن همراه یا Labtop تصاویر مشاهده می شود و از طریق تلفن ارتباط صوتی برقرار می شود . در حالی که در  Video Conference   به طور همزمان می توان مخاطب را دیده و با او مکالمه داشت.

هزینه این نوع Video Conference ها بسیار بسیار کمتراز دستگاه های مخصوص Video Conference های رایج می باشد. و در صورتی که به مشتریانتان نشان دهید که پس از نصب سیستم در محل کارشان، چه امکانات مدیریتی به آنها اضافه می گردد، انگیزه بیشتری به نصب دوربین پیدا می کنند… پس ابتدا امکانات سیستم های خود را در یابید و سپس به بهترین شکل آنها به مشتریان خود ارائه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *