بانک ایده

استفاده از سیستم Map  در دیدن تصاویر به جای دیدن تصاویر کنار یکدیگر

یکی از نقاط ضعف دست اندرکاران صنف دوربین مداربسته چه فروشندگان ، چه نصابان گرامی این است که تنها به بخش کوچکی از قابلیت های دستگاه های خود اشراف داشته و اغلب امکانات آنرا نمی دانند.

حقیقتاً کدام یک از شما دفترچه راهنمای دستگاه DVR  یا NVR  را کاملاً بررسی کرده و همه امکانات آنرا می دانید؟! می دانید هرچه دانش شما از آنچه می فروشید بیشتر باشد، پیشنهادات بهتری به مشتری خواهید داد و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد؟

اغلب دستگاه های حرفه ای ، در بخش نرم افزار CMS  ، قسمتی دارند به نام E-Map.

کاربرد E-Map چیست؟

همه مشتریان برای دیدن تصاویر ، تصویر Multiplex  شده 4 تایی ، 8 تایی یا 16 تایی آنرا برروی مانیتور مشاهده کرده و به دنبال دوربین موردنظرشان می گردند. این کار هم پهنای باند را اشغال می کند هم در بسیاری مواقع گیج کننده است . در قسمت E-Map می توانید به راحتی نقشه جایی که قرار است موردنظر قرار بگیرد را وارد سیستم کرده و برروی آن جانمائی های دوربین را انجام دهید. سپس در E-Map برروی هر قسمت کلیک کنید ، تصویر آنرا به شما نشان خواهد داد.

مثلاً در عکس ، بر روی دوربین دم در کلیک می کنید و جلوی در را نشان می دهد. یا حتی اگر چندین مرکز را با هم نظارت می کنید ، مثلاً نقشه تهران را گذاشته و محل هر شرکت را برروی آن مشخص می کنید. بعد روی هر شرکت که علامت بگذارید تصاویر آنرا نشان می دهد…

با E-Map کارهای خلاقانه بسیاری می توانید انجام دهید ، می توانید برای صنف های مختلف هنگام بازاریابی، E-Map های مشتریان دیگر را نشان دهید و با این روش متفاوت دیدن تصاویر شسته رفته تر بوده و پهنای باند کمتری اشغال می کند و مانع سردرگمی مشتری هم می شود ، درآمد بیشتری کسب کنید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *