بانک ایده

استفاده از دستگاه DVR  به عنوان دزدگیر هوشمند

کمتر همکاری را دیدم که از Alarm  دستگاه DVR  استفاده کرده باشد ، بخش مهمی که می تواند نصب های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد! ولی از آن غافلید…

اغلب دستگاههای DVR  در بخش پشتی قسمتی دارند به نام Alarm In Put  و Alarm Out . بخش Alarm Inp  مربوط به اتصال سنسورهای  NC یا  NO به دستگاه می باشد و بخش Alarm Out  به صورت یک سویچ عمل میکند که در صورت فعال شدن سنسور ، این سویچ بسته می شود. حالا این ورودی و خروجی ها چه کاربردی دارند؟

یکی از کاربردهای آنها استفاده از این بخش جهت درست کردن یک دستگاه دزدگیر هوشمند است. دزدگیری که پس از فعال شدن توسط سنسور، به دوربین دستور ضبط می دهد ، برای E-Mail   شما یک عکس از دزد می فرستد، به موبایل شما زنگ میزند و به شما دزدی را خبر می دهد و شما هم می توانید از طریق موبایل محل مربوطه را درجا ببینید و تمهیدات لازم را برای ممانعت از خروج دزد یا دستگیری آن انجام دهید!

کدام دستگاه دزد گیر را می شناسید که همه این کارها را باهم انجام دهد؟ معمولاً این دو سیستم دوربین و دزدگیر که در یک محل نصب می شوند کوچکترین ارتباطی به هم نداشته و به صورت دو دستگاه جدا از هم کار می کنند، در صورتی که دراین دستگاه ، شما یک سیستم یکپارچه داشته و البته مشتری شما هم نیاز به هزینه کردن مجزا برای یک سیستم دزدگیر نخواهد داشت.

در زیر نقشه چگونگی استفاده از دستگاه DVR  به عنوان دزدگیر را به صورت ضمیمه آورده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *