بانک ایده

ظاهر نصاب، یه تبلیغ تاثیرگذار محسوب میشه!

به گواه تمامی بازاریابان و بزرگان علم بازاریابی ، یکی از موثرترین تبلیغات ، تبلیغات دهان به دهان است. اثر شما بر روی مشتری باید ادامه دار بوده و باعث شود او با معرفی شما به دیگران حساس تشخص کند! این احساس بسیار مهم است…

اگر شما در چشم مشتری فردی با کلاس ظاهر شوید، چه در ظاهر کار و چه در باطن آن، هم در اجرا و هم در کیفیت تجهیزات، مشتری علاوه بر اینکه از کار کردن با شما احساس لذت کرده و حس خوبی خواهد داشت، بلکه با معرفی شما به دیگران نیز به نوعی از کلاس شما برای ارتقاء شخصیت خود به عنوان کسی که شما را یافته و از خدماتتان استفاده کرده است، استفاده خواهد کرد.

با کلاس شدن در کار مراتبی دارد که البته در موارد متعدد به آن خواهیم پرداخت. در قدم اول شکل ظاهری شماست، لباس کار همشکل ، با آرم یا اسم تجاری شما در این تاثیر بخشی بسیار مهم است.

جعبه ابزار شیک و مرتب، ابزارهای تمیز و مرتب همگی بخش مهمی از بیزینس شما را تشکیل می دهند که نه تنها در شما و مشتریانتان احساس خوبی ایجاد می کند، بلکه موجب می شوند تا مشتریان شما ، با افتخار شما را به دیگران معرفی کنند…

پس شکل ظاهری و لباستان را اصلاً دست کم نگیرید…

همین طور داشتن یه کارت ویزیت شکیل، سربرگ های زیبا و ارائه رزومه کاری خوب میتونه خیلی رو مشتری تاثیر گذار باشه. اینهارو جدی بگیرید…..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *