بانک ایده

ایده درست کردن دوربین با  3D-Printer ها

تا همین چند سال پیش حرف 3D-Printer ها خیلی رویائی و جذاب بود و استفاده از آنها صرفاً در امکانات موسسات تحقیقاتی دانشگاهی! امروزه با قیمتی در حد یک تا دو میلیون تومان می توان یک 3D-Printer خانگی بخرید و هر آنچه دوست دارید و به تخیلتان خطور می کند بسازید….

با نگاهی به شکل های دوربین های مداربسته رایج متوجه می شوید که تنوع آنها بسیار محدود بوده و عموماً کارخانجات و تولید کننده ها از بدنه ها و فرم های یکسان استفاده می کنند.

حال فرض کنید که شکل و فرم بدنه دوربین را خودتان بسازید ، برای اتاق کودک یا مهد کودک ها برای فضای دم در با شکل های متنوع مثل شیر، عقاب یا بصورت خلاقانه به عنوان چراغ دم در.

در ابتدا ممکن است کمی سخت به نظر برسد. برای این کار لازم است کمی نسبت به نرم افزارهای ترسیم اجسام به صورت سه بعدی آگاهی پیدا کنید. البته این روزها تعداد کلاس های آموزشی مربوط به کار با 3D-Printer ها روز به روز در حال افزایش است . فراموش نکنید که هر کاری که ورود به آن سخت تر باشد، تعداد رقبای کمتری هم خواهد داشت.

اصولاً یکی از نقاط ضعف صنف دوربین مدار بسته همین سهولت ورود به این صنف است و فراموش نکنید اگر می خواهید صرفاً یک نصاب یا فروشنده دوربین باشید هزاران رقیب خواهید داشت.

پس همت کنید و چیزهای جدید یاد بگیرید تا دانشتان ابزار تمایز شما شود. چند نفر را می شناسید که دوربین با شکل مورد نظر شما می سازند؟  شما اولین نفر شوید… و تبلیغاتتان را شروع کنید… 6 ماه نخواهد گذشت که سفارش ها را باید به صورت نوبتی انجام داده و وقت کافی برای آماده کردن سفارش هایتان نخواهید داشت …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *