بانک ایده

تصویربرداری سریع با استفاده از دوربین مداربسته

این ایده خیلی جذاب و کاربردی است و احتمالاً همه شما نمونه های آنرا دیده اید. مثلاً ساختمانی در حال ساخت است و هفته ها و ماه ها فرآیند ساخت آن را در چند دقیقه می توانید ببینید! گلی در حال شکفتن است و در چند ثانیهف ساعت ها شکفته شدن آن را خواهید دید و … به این می‌گویند تصویر برداری به صورت Time Laps. در دستگاه های DVR  هم ، شما می توانید نرخ تصویربرداری را کاهش دهید.

از 25 فریم در ثانیه تا 1 فریم در ثانیه ، تصویر برداری 1 فریم در ثانیه باعث می گردد که هر ثانیه تصویر فیلم معادل 25 ثانیه گردد. یعنی هر یک دقیقه فیلمی که بازبینی کنید ، مدت زمان 25 دقیقه را در خود جای دهد و هر حدوداً 57 دقیقه تصویر برداری ، اتفاقات 1 روز کامل را در خود جای داده است. البته به صورت سریع …

البته به راحتی می توان با نرم افزارهای مختلفی که در اینترنت قابل جستجو است ، مثلاً LR Time Laps Pro ،  Microsoft Hyper Laps  ، Lynda Creating Time Laps  و… همین مقدار را نیز کاهش داده و مثل فیلم های جذاب تلویزیونی ، روزها و هفته ها و ماه ها را به دقیقه تبدیل کرد. ارائه این پیشنهاد به خیلی از ساختمان سازها ، برج ساز ها و … جذاب بوده و حاضرند از کل فرآیند ساخت سازه هایشان تصاویری این چنینی داشته باشند. کافی است نمونه هایی از این Time Laps  ها را نشان آنها بدهید تا فوری دستور نصب دوربین در محوطه کارگاه را به شما بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *