بانک ایده

متوسط گیری از تعداد ورود مشتریان

این ایده هم اختصاص دارد به همکارانی که قدم در وادی Image Processing  گذاشته اند. هرچند هستند نرم افزارها یا دستگاههای NVR  که تا حدودی این کار را انجام می دهند. برای بسیاری از فروشگاهها ، مراکز خرید، فرودگاهها و کلاً مراکز پر جمعیت ، متوسط گیری از تعداد انسانها در ساعات مختلف شبانه روز برای برنامه ریزی متفاوت بسیار مهم است.

مثلاً در طول هفته ، تعداد افرادی که از ساعت اولیه کار تا پایان ساعت کاری در هر ساعت وارد فروشگاه شده و از آن خارج می شوند یا در آن اقامت دارند. مثلاً

ساعت 2 تا 3 ، شنبه 250نفر ورود  ،200 نفر خروج

یکشنبه 350نفر ورود، 320نفر خروج

دوشنبه 300نفر ورود ،320 نفر خروج

سه شنبه 270نفر ورود ،300نفرخروج

چهارشنبه 370نفر ورود، 150نفر خروج

پنجشنبه 400 نفر ورود، 200نفر خروج

جمعه 700 نفر ورود، 300نفر خروج

و همین طور برای تمامی ساعات روز…..

این آمار و ارقام نشان دهنده آن است که چه روزها و چه ساعاتی بیشترین ورود و خروج و اقامت مصاحبه کنندگان بوده وصاحبان این فروشگاهها می توانند برای این زمان ها برنامه ریزی های مناسب داشته باشند.  فراموش نکنید این شما هستید که قابلیت های سیستم را برای توضیح می دهید و از مشتریان انتظار نداشته باشید تا بتوانند برای قابلیت های سیستم های شما کاربرد پیدا کنند! اگر شما نتوانید برای مشتریانتان کاربردهای دستگاههای خود را بازگو کنید ، یا براساس نیاز آنها طراحی کنید ، پس چه کسی قابلیت این کار را دارد… فراموش نکنید سود، در خلاقیت های جدید و محصولات خلاقانه است نه در تکرار کارهای گذشته.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *