بانک ایده

نصب دوربین جهت نشان دادن خط تولید

رقابت  تنگاتنگ  برای فروش ، بازاریابی های جدید را می طلبد و اگر بتوانید در این امر به مشتریان بالقوه خود کمک کنید تا فروش خود را بالا ببرند ، آنها نیز ترغیب می شوند تا از شما خرید نمایند.

بسیاری از کارخانجات با آوردن تجهیزات جدید، گرفتن نیروهای مختلف و صرف ده ها ، صد ها و میلیونها تومان هزینه ، سعی می کنند خود را متمایز برتر نشان داده و اعتماد مشتریان خود را جلب کنند … بسیاری از آن ها می توانند با نشان دادن این تجهیزات ، یا بخشی از خط تولید خود به صورت Online  به مشتریان اثری به مراتب بیشتر برروی آنها گذاشته و با صرف هزینه های بسیار اندک تر در مقابل بسیاری از هزینه‌های گزاف ، به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

کافی است این ایده ها را با کارخانجات ، مراکز تولیدی ، فروشگاه ها و … در میان بگذارید تا از کاربردهای تبلیغاتی دوربین در محیط کارخود باخبر شوند. بسیاری از افراد فکر می کنند دوربین مدار بسته صرفاً جهت بالا بردن امنیت و مسائل مشابه کاربرد دارد و اصلاً گمان نمی کنند که تا چه اندازه در بخش تبلیغات و بازاریابی و فروش می تواند دوربین مدار بسته کاربردی باشد.

این شما هستید که با داشتن اطلاعات جالب و کاربردی و شناخت کافی نسبت به تجهیزات خود، می توانید کاربردهای تبلیغاتی آنها را به مشتریان خود عنوان کنید و روابط کاریتان را با آنها گسترش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *